kem~~~!!!

huhuhuhu..kem........mak aku beria-ria nk hantar aku pegi kem....sampai berdoa kepada yang maha kuasa..........ALLAH........alhamdulilah....doa ibu ku termakbul.......aku telah dihantar ke kem pemantapan sahsiah remaja betempat di masjid wilayah...........pda28/12 hingga 30/12........sebenarnye hati aku pada mulanya berbelah bahagi....samaada aku suka atau aku x suka.......tp sebelum pegi sana aku ikhlaskan hati aku untuk pegi sana...........sampai aku dekat kem 2.......mula lah aku mulakan sifat aku pendiambila akux kenal sape2......bila kem dh bermula....bru la aku aktif sikit.........hahaha...sbb dh ade kumpulan...hihihihi...banyak yang aku belajar kat kem ni......aku akan cube sebaya upaya aku..........buang sifat2 yang x disukai rasul....akan aku peraktikkan.......ape yang abg and akak2 ajar kat sana....bila pegi kem ni...aku bru aku sedar...betape kerdilnye aku dihadapan allah...........aku berterima kasih sangat kepada mak aku yang hantar aku ke kem ni.......aku bersyukur sangat sebab kem ni buat aku sedar yang banyak benda yang aku belum belajar lagi......hurmmmmmm......


ALHAMDULILLAH ....... =)

Comments

Popular Posts