lagenda budak setan

buku ni la....yang aku maksud dgn tajuk diatas(milik kakak aku)...heheheheh....
walaupun baru first time baca buku penulisan AHADIAT AKASHAH....
tapi aku rase ni antara buku yang best untuk dibaca.....bagi aku la...
sbb selamanye ni aku xpernah baca novel cinta yang sebegini jalan ceritanye....
...betapa setianye dan cintanye kashah(watak dlm buku ni)tehadap ayu...walaupun ayu telah meninggalkan dia berkali2...

dalam pada aku membaca buku ni...aku tertarik dengan ayat dalam novel ni yang berbunyi

hidup ni penuh dengan pencarian, kadangkala kita sendiri x pasti ape yang dicari, kita akan terus menyusuri titi kehidupan mencari kebahagiaan yang tidak pasti, adakalanya, di dalam penitian itu kita jatuh lalu tersungkur. Namun, kita tidak pernah serik, pastinya kita akan terus bangun dan meniti lagi.....mencari dan terus mencari....

begitu la lebih kurang ayat itu berbunyi.....hahahaha.....
harap2 dapat la baca sambungan cerita LAGENDA BUDAK SETAN ni....huhuuhuhuhuhu

Comments

Popular Posts