hari pertama sekolah + hari pertama bergelar pelajar sains tulen ke???

huhuhuhuu...lame x update blog......maklum la...minggu2 meletihkan........dah bermula......penat la.......but still x lupa pasal blog cume x update je la......huhuhuhuhuhuh....citer2.....dah naik form4 dh aku.......cepat nye mase berlalu....+ umur aku pun dh 16 tahun......huhuhuhu....mcm biasa la hari first sekolah....semua kwn2 aku excited.....temasuk la aku...hihihihihihahahaha.....but aku x tunjuk la.......huhuhuhu.......masuk je sekolah.....biasa la....kena jaga 2 kena jaga ni...pelajar la kata kan......hurmmmm.....first masuk form 4......nk ambik science ke akuan????...kepala otak aku pening memikirkannye........tp......lame2 aku fikir...aku ambik keputusan....masuk kelas science............hurmmm...........tp aku nekad....ambik kelas science...belajar rajin2...bangga kan mak N ayah aku..............aku nk jadi org yang berjaya.........mcm abg dgn akak aku........walaupun ape yang aku lalui.....aku jdikan ...sebagai satu kekuatan untuk berjaya..........aku x nk lagi rase susah yang aku rase sekarang.....hurmmm.....mulai saat ni...bermula lah kehidupan aku sebagai seorang pelajar + anak yang baik INSYAALLAH.....

amin.... =)

Comments

Popular Posts