lama dah.....~~~~~ hurmmmm

hahahaha....ape yang lame dah diba oit.........hehehehehe....
hurm.....aku dah lame berhenti menulis la.....salah satu hobi yang aku rindu sangat nk buat..........
jgn slh fhm........bukan 2 kat blog ni ....tp nukila aku.......tentang kehidupan aku....yang aku selitkan melalui 
penulisan itu..........hurmmm...~~~~~~~
dulu aku selalu menulis nukila aku ....Dikala sunyi........jatuh aku.........kerisauan....ada kala juga sabagai motivasi diri........aku menulis untuk merenung sejenak...kesilapan....kelemahan diri........teringin nak sambung blik hobi tu tp.......rase nye telah ketandusan idea.......hilang nye....sedikit rase untuk meneruskan karya yang sulit lagi persendirian ni........mungkin suatu hari nnti????mungkin kah????? aku pun xde jawapannya...

merepek sudah aku tulis....hehehehe........btw....new news minggu depan lak kot ek .....heheheheh

=)

Comments

Popular Posts