seperti yang dijangka !!

hurmm....ape yang dijangka???
result exam hampir 100% dh dpt tau.....

dan seperti yang dijangka aku ade yang GAGAL !
haiizzzz...aku xsuka perkataan ni...
sedikit sebanyak menjatuhkan semangat aku.........hurmmm
aku x menangis bila tau keputusan itu...kerna ia telah dijangka....tp ia telah membuat aku terfikir..
mampukah aku???
cukup kuatkah aku?????
cukup rajinkah aku????
dan kini aku sedar.form 3 x same dgn form 4...
telampau banyak perbezaannya......
lebih kuat cabaran.....
lebih banyak perngorbanan yang perlu dilakukan......
hurm....
kepala aku runsing.......fikirkan benda ni.....

MAMPUKAN AKU??????

aku x pasti ape jawapanya buat masa ni......
tp misi yang telah aku tanam dan ingin ku gapai...........harus dilaksanakan
tp.....
MAMPUKAH????
aku sedar MISI TANPA VISI ADALAH........MIMPI !

malah dgn keadaan sekarang ni aku x tau sama adakah mampu ku gapai misi ini atau tidak ~~~ =(




Comments

Popular Posts