LETTER FOR YOU....

huhuhu....
bkn untuk boyfriend atau sewaktu dgn nye...tp untuk sahabat aku la....
lama x jumpe dia.....
lebih berbulan kot.........
know she......about 2 or 3 year ago....
x ingat la.... sgt la.....masa form 2 rasenye....kalo x silap la....
masing2 sibuk...mengalahkan org yang dah berkerja.......
selama ni bercerita ....ketawa...kat laman sesawang je....
x sempat nk jumpa..kat tuisyen...
bila dia dtg....aku x dtg..bila aku dtg dia x dtg pulak.....
ape la nasib..malang yang menimpa....
(TP AKU PERCAYA ADE HIKMAH SEBALIK SEMUA YANG BERLAKU)
so aku deside...untuk im dgn dia.......lama x jumpa kot....
so bermula la LETTER FOR YOU.....
aku ckp dgn dia...sebelum memulakan taskirah yg panjang itu..aku pesan...

 *aku nk ko hayati...
 *baca elok2 ek...huhuhuhu....

____________________________________________________________________


THE LETTER BEGINS!

lame aku x jumpe...
how miss aku kat ko...
x de org tau.....
aku menangis..
x de org nk kongsi...
aku x ckp...
aku sebut..
aku menandakan...
x
bermakna...aku x syg ko...
aku x kan penah ckp selamat tinggal...
sbb aku x penah nk ko tinggalkan aku...
aku ni pentingkan diri sikit...
suka sakitkan hati ko...
main2 kan ko..
tp...
tu semua gambar...luaran...
mcm penghalang...
org lain umtuk dekat dgn aku....
aku tetap aku...forever..
aku janji..bila aku dgn ko!
aku snggup jadi pendengar untuk ko...
walaupun aku x mood nk dgr...
aku sanggup menangis untuk ko...
walaupun aku x mmpu menagis...
aku cuba tersenyum...
walaupun aku x kuat untuk tersenyum...
demi ko..
sahabat!
yang aku sayang dunia....akhirat..
insyaallah...
x de org boleh ganti....ko...
ko terlalu indah untuk aku..
terlalu baik...
jujur aku sedih...
x dpt jumpa ko....
x dpt gelak dgn ko...
x dpt nangis dgn ko...
xdpt kongsi kegembiran dgn ko...
emm..
aku rindu saat tu..
kalo aku boleh ubah masa...
aku nk masa bersama dgn ko....
lama sangat..
tp...
ape sape aku...
untuk mengubah....masa....
aku manusia..
x sehebat dia yang maha kuasa....
emmm...
miss u atikah...
x de ko...
semua benda jadi..suramm...
aku xde kwn yang buat aku rasa mcm ni...
ko sorang je...
jujur dari hati...aku....
x de...tipu....aku menulis...
dgn tangan yang hanya mampu menekat papan kekunci...je..
aku x mmpu bt ape2!

*ni yang mampu aku buat untuk bagitau ko...aku x pernah...tinggalkan ko...
 i will always be beside u.....selalu...dan insyaallah selamanya...!



~ SALAM SAYANG ~

Comments

Popular Posts