bila aku VS tikus ?

tengok title pun dah tau kan......mesti la....pasal tikus kan....~~~~~
PENGUMUMAN......
gandingan aku bersama tikus ke....cencorot ke.........memang x sempadan....harap maklum...
aku benci + x suka + geli + rasa nk menjering...(dan sewaktu dgn nye..bila aku ternampak 
kelibat bintang yang dibincangkan)
_____________________________________________________________________

~THE STORY BEGINS~

hari..sabtu..semua sedia maklum itu hari cuti....(untuk sesetengah tetap hari kerja jugak)
genap la seminggu aku bercitu sekolah...hahaha..tinggal 6 hari je cuti...(kira hari ni la)
begitu cepat masa berlalu ye....hurm ..ape la nasib...
berbalik kepada cerita....pgi sampai petang mcm biasa
lepas magrib.....MY DAD N MUM.....nk berangkat pulang ke kampung...
home only with my brother and sister around.....

keesokan harinya...~~~~~
akak aku pgi2 lagi dah pegi keja....
maklum la dia dah abis diploma....
nk tunggu sambung balik...so keja dulu la ek...
my brother lepas hantar my sis pegi keja....
dia pun balik shah alam....umah kedua ...yang dia tinggal sbb dia belajar kat sana...
I HOME ALONE....huuhuhu
masa tu waktu magrib.....
waiting my dad n mum ...sampai umah....
so nk pegi bilik air la nk ambik air sembahyang....waktu magrib kan
aku bukak je pintu bilik...tiba2..aku nampak la kelibat bintang...seperti tentera di tajuk...
ape lagi...menjerit la aku  satu rumah.....
hiazzzz...
berlari aku bukak semua lampu.....
hahahahaha...
bila difikir kan balik...aku sendiri pun gelak....
nk buat mcm mane aku ni mmg x suka itu tikus....

konklusinya~~~~~~~~~~~
aku VS tikus......( x sesuai.)huhuhuhuhu



* wahai tikus secomel mane pun ko....aku tetap x sesuai bagi kau.....*
  ~aku benci + x suka + geli + rasa nk menjering...tgk ko~



~terbongkarnya rahsia~

Comments

Popular Posts