KUNG FU PANDA 2~~!!






HAHAHHUHUHUHUHOHOHO...x tau mood aku apasal hari ni.....
best kot dpt tgk wyg...org belanja lagi!
thanx 2 my sister...sbb belanja saya nye.....hahahaha
HAPPY GILE KOT....
bukan tgk wayang belanja makan lagi...alangkah indah nya dunia!
dpt baju baru lagi....(nnt pic akan dikongsi)
walaupun bkn baju mahal...harga pun...low je...
but x kesah la...janji baju boleh pakai....
menuntup aurat sudah!
and thanx also for the ais krim...i love that!(ais krim mahal wow...stu cwn kecik 2...RM 6.60)
maklum la aku ni bkn org kaya....name la penah makan benda mahal ni....huhuhuhuhu
movie KUNG FU PANDA 2...BEST ..RUGI KALO X TENGOK! =)
ni ade la kongsi pic sikit~~~~~~~~~just for fun!
_______________________________________________________________________

 
* gmbr tiket wayang..maaf ye agak kabur!
(mcm org lain x penah tgk tiket wyg pulak)..heehehehe =D



*my sister belikan baju untuk aku...(seperti yang aku ckp bajunye biasa je) 
thank you so much sis!



*huuhuu...ais krim mahal ni...hahahaha..=)



p/s....to my sister thank you very much.....for all thing....walaupun kita selalu gaduh......
tp...u the best sister for me..love u ♥!


~ LOVE <3 ~

Comments

Popular Posts