lu jangan cari pasal~~~!

hahahahaha..ni nk ckp sikit.....
ade member aku sorang ni....boleh pulak buat aku berapi pagi- pagi buta.....kat perhimpunan pulak 2....
haizzzzz...sbr je aku ni....aku ni dah lama xmrh org..kang kena setepek...baru tau......
bendanya kecil je pulak...aku salah baca something..............member aku yang lain  yg tulis....
pastu aku ckp la...bukn ...semalam awk tulis...bla~~~!!!
(DLM FIKIRAN AKU)aku salah baca ke?????
yang member.....aku itu....ade boleh suruh aku pegi beli kamus.....
sbb..aku salah baca kebetulan member dia tulis 2 in english....
aku ape lagi...panas je.....
dan2 kena sound dgn aku kat tapak perhimpunan itu.......
lain kali tu biarla... berlapik la sikit......
salah baca je pun ....xpyh la nk kecoh sgt
aku ni  manusia jugak....bkn sempurna sgt kan????
aku pun bukn la b...........(fikir sndiri la perkataan tu)sampai x boleh baca....
eeeeeeee...mcm langssi...je mulut ko kan.....



~aku bkn saje nk mrh...tp ko yang menguji kesabaran aku ~

Comments

Popular Posts