new house...new wish~~~~ =)

hahahahahah....aku pindah rumah lagi.....
tp kali ni rumah flat pulak...
kecik tp tiga bilik......
cukup2 untuk satu family aku.....
mak ayah aku satu bilik besar(jelez aku)huhuhuhuhu
aku kongsi dgn kakak aku......(kesian kakak aku....kena tiduk kat bawah...sbb bilik aku ni kecik...hanya muat untuk satu katil) =(...tp x pe la...sbb kakak aku x lama lagi nk pegi sambung belajar blik....i'm sorry sister...
abg aku....bilik paling kecik antara semua bilik.....hahahahah..dia tido sorang je kot....so..sngt sesuai...=)

kadang2.....terintas di fikiran.....family aku bkn kaya...bkn miskin.....tp sederhana je.....huhuhuhuhu...
x mampu..aku shopping mcm member aku yang lain.......
tgk diorng...timbul rasa cemburu dihati aku......
tp.....
aku bersyukur sangat .....kerana sesungguhnya...allah tu maha mengetahui tiap sesuatu....
aku tanpa family aku.....aku xkan berjaya mcm ak yang sekarang.....
aku x kan rasa kasih sayang yang aku dpt sekarang....
aku x kan ade seorang mak yang sagt mengambil berat tentang kitaorng adk- beradk....
aku x kan ade seorg ayh yang suka bergurau dgn aku......yang sentiasa beri sokongan kat  aku....
aku x kan aku abg yang suka buat aku rasa serba salah,kecik hati.....n suka sakit kan hati aku....
dan tidak ketinggalan.....kakak aku yang paling aku syg......
kakak yang selalu sokong aku....tempat aku bercerita..tempat aku menangis....walaupun kitaorng x sebulu..tp aku ttp syg dia.......

hurmmm....
bila abg n akak aku x dennt...aku selalu sunyi....
jarang aku ketawa kat rumah...hurmmm
diorng semua penyeri hidup buat masa sekarang....
aku lihat....kesusahan dgn mata aku sendiri....
buat aku lebih menghargai...ape yang aku ade....selalu bersyukur.....
kerana DIA telah menetapkan tu yang terbaik.....

jauh disudut hati aku...aku nk beri lagi.....
hadiah yang pernah aku bagi..masa PMR....aku dulu...
tp kali ini lagi banyak ..mungkin!
tp....
dgn kemalasan aku tahap maximum sekarang...
aku rasa benda sukar sgt jadi kenyataan...
so...in this new house....
aku harap aku boleh bukak..kan hati aku ni untuk belajar......
xnk dah GAGAL berderet mcm exam sebelum ni....
aku nk hadiah kan lagi kejayaan yang penah aku buat dulu.....
aku harap...aku dapt jayakan....
dgn cermelang sekali....

~kerana hadiah terindah....bagi aku ialah mengembirakan kan org disekeliling aku~

=)

Comments

Popular Posts