x nampk aku ke???

huhuhuhuhuhu...
title pelik....
tp tu yang aku rasa.........
rasa mcm xde org kesah dgn aku pun....
aku maksudkan kat sekolah......
huhuhuhuhuhu~~~~~~ 

i am crying in my heart....T_________T
aku jahat sangat......ke??
kejam sangat ke???
ermmmm...~~~
ya allah...
aku rasa mcm aku batu dlm kelas 2....
totally stresss...
haizz...
dh  la aku dah tukar.....tempt duduk
dah x rapat mcm dulu...dgn member aku yang aku duduk sebelah dulu....
aku rasa..sekarang aku dah kurang...ketawa...dgn member aku.....
terutama....sekali dgn patner aku yang duduk sebelah aku....
aku mcm x sesuai la dgn diorg 2....
nobody making joke mcm dulu.....
how sad.....~~~
hurmmm.....
aku cuba sedaya upaya aku....
tp...
entah.....
susah la kot.....
aku teruk sangat ke???
aku selalu tanya soalan mcm ni dlm diri....
tp....
aku redha.....dgn ketentuan yang maha esa...
ya allah....
kuatkan hati ku yang allah.....
kadang2 stres dgr diorg.....bercakap...cina pulak tu....
haizzzz....
x boleh ke hormat aku....pening la....
bising sgt......
haizzzzzz.....
banyak betul aku mengeluh......
x baik la diba.....
~aku rindu..kwn2 aku yang aku rapat~....

p/s~aku luahkan perasaan....hanya tu x lebih x kurang..xde kena mengena dgn sapa pun ok~ 

=)          ..         =(          ..          T_______________T     ..

Comments

Popular Posts