the best experience ever...~~!

alhamdulillah.....
sesungguhnya allah mengetahui setiap...sesuatu...
aku mungkin x sehebat mana......tp aku jugak x selemah itu...(merepek)
BACK TO TITLE....

aku pegi kem....
sekolah hantar....
ape yang aku boleh kata.....
ok...alhamdulillah.....
semua berjalan lancar....

best things is...aku jumpa sahabat baru....
nama dia FATIN ZULAIKHA....
bdk hot doh.....
tp wa x kesah....
sedih la...pisah dgn dia.....
but....
mungkin tu yang terbaik.....
still boleh jumpa....
dlm muka buka...hehehehehe!

to my beloved....sahabat....atikah ali......
thanx bagi sokongan sebelum aku pegi....
jasa mu amat dihargai sayang ku


to fatin zulaikha.....
nice to know u.....
harap sgt dpt jumpa ko lagi....
insyaallah.....
ingat aku tau.....
=)



~know me better...than u konw who is me!~

Comments

Popular Posts