i am sorry...i disappoint you....

ermmm....
aku diam.....x mampu nk berkata - kata...........
biarkan allah....yang mengatur segalanya......
aku sedih...bahkan mampu menangis......
betapa  menunjukkan  yang aku tidak sekuat mana....
tidak secekal.........luaran ku......
x selantang suara ku apabila berhadapan dgn sesuatu.....
tidak terlintas di fikiran aku......
untuk mengecewakan.....harapan kalian semua......
aku pohon seribu kemaafan.....
diharap kemaafan itu..mampu....
menghilangkan......serba sedikit sedih.... kekecewaan......
ya allah.....
sesungguhnya aku hambamu yang lemah......
seandainya ade rezeki untuk kita berjumpa lagi......
akan ku nnt saat tu......
kerana setiap detik bersama kalian .....
adalah begitu indah......
sehingga melampui nilai seketul emas.....
kegembiraan yang korang berikan...tidak dpt ditukar ganti.....
ya allah.....
menangis dihati ni......
tidak dpt.....turut serta.....aku kecewa.....dengan diri aku sendiri...
aku berserah.....
biarkan yang maha esa......mengatur setiap......sesuatu itu....
dengan keadilan nya yang tidak berbelah bahagi

~semoga kalian sentiasa bahagia~

Comments

Popular Posts