crying can make me feel better!

betul ke????
untuk aku betul......
kalo korang kenal aku dgn betul....
aku x bangga diri tapi itu kenyataan.....
aku seorang yang sangat emosional.......
aku akui...kelemahan itu......
tp....
aku jugak tidak mengatakan yang aku ni.......
tidak boleh gelak2 dgn mudah...(MEREPEK)!

aku blh menangis......hampir atau lebih 5 kali dlm sesuatu masa....
tp....
aku ade sbb knp aku menangis.....
dan sebb itu bagi aku cukup kukuh untuk aku menangis....

mungkin ade org x suka.....
tp itu lah.....aku...
aku yang selalu lemah......
yang terlalu kerdil......
jika aku bermain dgn emosi.....

bila memikirkan sesuatu yang melibatkn
keputusan yang besar....
aku sgt mudh....menangis....
kerna terlampau bnyak brfikir.....
ya allah....
tp....
dgn menangis...aku akan sedikit tenang....
disamping doaku.....
kepada yang maha esa.....
seiring.....sejalan...aku menangis.....
dan berdoa kepada allah....
sungguh  ia akan menjadikan aku lebih tenang.....
dalm berfikir....
hebatnya kuasa ilahi.....
tiada tandingan nya.....!

~menangis tidak bermakna seseorang itu lemah~
=)

Comments

Popular Posts