biar hanya mata yang memandangnya~~~

sekian lama aku mengumpul inpirasi.......
sekian lama aku mendiamkan diri....
hari ni aku mampu juga menulis baris kata......
mungkin ia tidak begitu bermakna bagi....
sesetengah insan ...tetapi tidak bagi aku......

aku mungkin mampu mengukirkan senyuman.....
mampu ketawa sepanjang hari.....
tapi.......
hati insan bernama manusia sape yang bolh baca.....kan???
aku tau sape????hahahaahahaha
allah la...tuhan yang maha esa...hanya dia je boleh tau segalanya...yang tersurat dan tersirat....
hahahaha...chill2....jgn serius sgt....

back to title....
sunday.....22/1...
blik hometown kat perak....
teluk intan.....
pegi majlis bertunang sepupu kat bagan datok....bestnya....
dpt jumpat laut bertemu dgn sungai....
kat jeti.....
huhuhuhuhu
aku x ingat nama tmpt dia...tp aku suka sgt.....
indahnya ciptaan allah tidak ternilai.....
tapi syg x dpt snap gambar....
hurmmm....
tapi...biar mata je yang snap gambar tu dlm otak fikiran aku.....
nk share pun x boleh....kalo nk tgk jugak....ambik la mata dgn fikiran aku sekali.....
aku bagi pinjam....
nnt pulang balik...hahahahahahah
#gile ke???
tp serius indah..........
i feel happy bila melihat...benda semula jadi ni....
it like a part of mylife.....


~let the memories be the beautiful memories ever~
=)

Comments

Popular Posts