maaf~~x penah bermaksud mengecewakan!

macam selalu...kehidupan aku semakin sibuk sekarang~~~
SPM is near~~~
hurmmm~~~
back to title.....

kat tuisyen.....
aku kenal diorang ni...dri last year....
tp aku x  rapat mane pun....just kawan gitu2 je.....
is 4 of them......
(lelaki)

aku x biasa kawan dgn lelaki...
(aku sekolah perempuan)
kenal gitu2 ade la....
is saturday lepas kelas bio~~
one of them panggil aku.....let call he H
h~diba cop kan tempat untuk chemisty....
aku~ insyaallah.....
~in class chemistry.....~
aku....dh cop kan tmpt tp diorng msuk lambat.....
aku surh one of my friend jgakan tempat....
h~masuk klas x cri aku dulu...tp mrh aku kat belakang sbb aku x tlong.....(mybe x mrh...tp cara dia itu)
kawan aku~panggil dia....bru dia tau ade tmpt...then bgi sory n say thanx....
aku~(dlm hati)is ok diba bnda dh lps.....tp bdan aku panas ggila masa 2.....
        bkn nk cari aku dulu...tp trus mrh aku!

next week~~~
lepas klas bio jugak~~~~
h~diba cop kan tmpt....
aku.~x nk la....
H~tolong la.....~
aku~korang nk duduk dpn...msk la awl~~~
h~tarik beg aku!maksud mcm suruh tolong jugak.....tp aku x nk jugak

aku~rasa bersalah x tolong tp.....entah la....aku rasa aku xnk jugak tolong diorang~~~~
lepas ape aku rasa....cukup la....huhuhuhuhu

~after klas chemistry~
aku...jumpa shabat kat mybank.....
nmpk H dgn kwn dia......
 H ckp something~~~~~
yang entah...nk kata kurang ajar.....entah la....
 biar allah menetapkan tentang 2......
dan perkara itu aku  ingin simpan smpai....bila2...
aku x berdendam....x mrh..hanya kecewa....
mcm mane dia boleh ckp mcm 2 ek....
hello aku perempuan la.....!

(mungkin hanya gurauan bagi dia...but please think carefully before u speech)

_biar ia jadi pengajaran untuk aku_

Comments

Popular Posts