aku x tau kenapa~~~

title agak aneh~~~~heheheh
relax la....cool2!
ok back to title~~~

aku x tau kenapa.....
aku sekarang dh jarang nak bersembang dgn kawan - kawan kat sekolah ke!
kat mane2 la.....
pernah aku tanye diri aku kenapa ek....
nothing is wrong....
nothing is missing but.....
just i don't to talk anything.....
aku rela jadi pendengar...
rela jadi bahu untuk sape2 pun....
rela la dengar kawan 2 aku membebal....
aku boleh ketewa....
boleh tersenyum.....
cuma....percakapan ku tidak..banyak lagi mcm dulu.....
kalo dulu ade je gosip ni dgr.....
ade je nak kutuk orang......
tp tidak untuk masa ketika dan saat ni......
lagi suka...
melihat ape halal dilihat dengan mata.....
lebih selesa berkata di dalam hati....
pendiam aku semakin menjadi2 sekarang.....

~silent is good when we have nothing to say~
 ^_^

Comments

Popular Posts