sekali lagi....

dear reader.....
ape yang sekali lagi nya.....
aku rasa dah bosan menulis cerita pasal mr.H.....
korang x rasa boring ke baca....
aku bosan sumpah tahap melampau.....
hopefully this last story of mr.H....
because....i m sick....to writing about u.....!

here we go....
aku bosan n malas nk jumpa diorg.....
entah la....
terlampau mls....nk layan diorg.....
mr.H.....
minta tolong lagi....
ape pulak kali ni.....
ambik kan nota add math.....
ohhhhh...god....
ambik la sendiri bro......
ade kaki ade tangan kan.....
tp x....nk paksa aku jugak......
kalo aku ade pakwe.....aku dh suruh dh pakwe aku mrh dia......
tp syg x de la.....
oppppssss....terkeluar tajuk pulak.......

aku pun tolong....
tp aku nk pasti kan dia ganti......
klas ke???kalo x bt penat je aku ambik......
so text 1 of his friend.....minta no. dia....
tp
bila aku text tanye.....
x reply pulak......
panas la aku kan
sumpah annoying mamat ni (dlm hati)

next week  nk jumpa......nk bagi note.....
aku text.....
x reply jgk.....
hai bro x de kredit ke ape?????org text x reti nk reply ek!(dlm hati)

dan2 la boleh jumpa tepi jalan la pulak kan......
ish....
pastu tu mula la....member dia ckp aku ade scandal dgn dia.....
minta no dia....segala......
dadadadadaddadadadad!
tolong la.....
x tau ape2 tolong la bt cra x tau......
aku diam je......
bt pekak....!
benci sebenarnya org ckp mcm 2!

aku hbs klas....jumpa pulak kat 7 eleven.....aduihhhh.........
aku buat main2 phone la.....
then dia panggil....
tanye pegi klas tambahan add math x......
aku ckp pegi......
dan2...minta tolong cop tempat pulak......
aku dgn pantasnya menggelingkan kepala ku.....
dua tiga kali dia suruh......
aku buat benda yang sama jugak.....
hahahaha....
dia mengalah......

yahoooo......adibah menang!
hahahahahahahah.....

_harap ni last cita pasal mr.H kat sini......_

#sangat berharap#

Comments

Popular Posts