dalam setiap sujud.....

assalamualaikumm.....mukadimah bicara setiap percakapan ku in sha allah........
selawat dan salam keatas junjungan ku nabi muhammad s.a.w.... kekasih allah yang terlampau agung untuk dicintai........

wahai allah...ya sentiasa memahami segala yang terbuku dihati........
aku bersujud di kala......azan mu memanggil......
aku tau ia masih tidak cukup.......
malah terlamapu kerdil hendak di nilai di mata mu........

dalam setiap sujud ku.....
aku pohon kan keredaan mu.....
di setiap sujud.....aku pohon kan pelindungan dan pertunjuk mu.......
wahai maha pencipta yang sgt ku rindui.........
wahai yang maha esa yang sentiasa memahami
setiap tangisan air mata yang mengalir di mata ini.......

dalam setiap sujud....ku pohon diri mu membimbing ku.....
pelihara aku dgn segenap rahmat mu.......
sesungguhnya keampunan mu sentiasa ku idami......


~ku persembahan setiap sujud ku hanya pada mu~


Comments

Popular Posts