.

assalamualaikum buat penghuni sekali atas.....
maha percipta yang tiada tandingannya.....
selawat dan salam bt kekasih allah....yang amat aku ingin turuti.......dan sayangi....

wahai maha penciptaku......
maafkan aku.....diatas ketelanjuran ku mengukap setiap bicara  kepada setiap mahklukmu.....
benar kata perpatah......
"MENCARI KAWAN MEMANG MUDAH.......TETAPI SAHABAT TIDAK SEMUDAH MENCARI KAWAN....."

ya allah hebat dugaan mu..........
ampun kan aku......kerana mencintai seorg kawan......sebelum aku benar-benar mendapat cinta mu.......
aku terleka dengan kesenangan yang dikau berikan......
aku terlena dibuai mimpi memenangi......hati mereka......
terima kasih ya allah atas dugaan ini.......
terima kasih kerana mengingatkan aku bahawa

"mencintaimu adalah cinta yang hakiki "
terima kasih untuk segalanya.....dan sesungguhnya aku ingin mendptkan cinta hakiki mu tu......
ya allah yang maha memahami tiap hambanya ....

Comments

Popular Posts