Dalam setiap langkah aku kirimkan seribu doa kepadamu ya allah

assalamualaikum para mujahideen dan mujahidaat sekalian alam.....
selawat dan salam kepada kekasih allah yang ingin ku temui di syurga kekal.....amin
tidak lupa kepada para pencipta agung manusia dan sekalian makhluk di muka bumi yang fana ini......ya allah....tuhan yang sentiasa ku sembahkan sujud ku......

andai kebisuan bisa mengurangkan dosa- dosa ku yang kian hari kian bertambah.......
andai sebaris kata yang keluar dari mulut penuh dgn dengan berjuta dosa....penuh dgn menyakiti hati saudara seiman ku......
maka ya allah ajari aku untuk selalu diam tanpa bicara...dan berbicara hanya bila perlu........
kerana syurgamu terlalu indah dan agung untuk dikecapi oleh ku....
maka limpahi aku dgn rahmat sekelian rahmat yang hanya milikmu.....

tetapkan hati ini.....dalam mencari cinta agung.....
cinta yang kekal abadi dari mu......
pimpin aku kejalan penuh keredaan mu.....
sesungguhnya ya allah aku memilih jalan itu......
walaupun diri ini tau bukan senang nk jadi senang...dan bukan susah nk jadi susah.....
dan telah tertulis dalam kitab agungmu.....al - quran bahawa dirimu akan menguji setiap hamba- hambamu...

begitu sukarnya mendapat cintamu ya allah.....jalannya penuh liku.....tpi setelah mendapat cinta itu...hanya dirimu yang tau betapa gembiranya makhluk mu ni..aku yang mencari cinta agungmu.....tdk akan pernah berhenti mencari.... maka ya allah pimpin aku ke jalan mu~
fi hifzillah =)

Comments

Popular Posts