apabila tangan ku hulur...ada ke orang ingin menyambutnya?

biarkan hanya assalamualaikum pembuka segala baris kata....
selawat dan salam keatas junjungan besar kekasih allah yang tersangt ingin ku temui di akhirat kelak.....

kerana Allah aku masih dpt tersenyum hari ini......
terima kasih SAHABAT penyeri hidup utusan allah....
semoga allah menyayangi kalian seperti hamba - hamba yang soleh....

pernah ade seorg rakan....
memeluk aku ketika aku meraung kesedihan di hadapan mu yaAlah......
maka dirimu jagakan dia untuk aku....
kerana sesungguh dirimu pencipta sekalian alam.....

aku ade 3 org Sahabat.......
yang apabila aku bersama mereka.....
segala rasa yang aku pendam....
terlerai dgn kegembiran mereka tunjukkan.....
dgn namamu ya Allah.........
hebatnya dirimu menemukan aku dengan mereka.......
pernah ade salah seorang dari mereka.....
menerimasepucuk surat dari aku,,,,,,
kerana aku terlalu sedih dgn keadaan aku....
hingga aku tidak mampu berkata-kata......
terima kasih untuk kesedaran itu sahabat ku...
DENGAN IZIN ALLAH.....
AKU MENYAYANGI KALIAN KERANA ALLAH......
biarkan segala cerita aku simpan dihat......
biarkan hanya allah je  tahu segalanya........
JAGA DIRI SAHABAT KU.......JAGA IMAN SAHABATKU.......
kerana kalian merupakan orang-orang hebat dimata ku.....

selamat berjaya untuk final korang.......BE THE BEST OK....n BEAT THE REST...

Comments

Popular Posts