kehilangannya terasa amat dalam

izinkan assalamualaikum pembuka setiap untaian bicara....
selawat salam keatas kekasih mu ya Allah...... MUHAMMAD S.A.W.....
andai bisa dipilih....tentang persis perjalanan kehidupan ini.....
tentang cerita tentang kehidupan ini....pasti ramai memilih berbahagia selama....
ketawa selamanya......begitu juga aku....hamba nya yang selalu lemah dek permainan dunia.....

tarikh 7/10/2013..tepat jam 1.12 tengah hari....seorg motivator terhormat diriku....seorg yang aku kenal dari kecil....seorng yang selalu mmbuat diri ini ketawa......bahkan gurau sendanya dapatku ingat setiap sudut......ya ayah ku yang satu-satunya itu....yang tiada ganti tu pergi meninggalkan aku dan keluarga menyahut seruan yang MAHA ESA......



tiada kata mampu ku ungkap......rasa baru 4 hari lepas ayah sms diba mengucapkan selamat hari lahir.....baru hari ahad kita jumpa di kedai makan......barbicara mesra......hilangmu amat mengejutkan kami....
mengusik segala jiwa......

kini aku perlu kuat untuk insan yang begelar ibu kepada ku.....
kini perlu terus tersenyum untuk dirinya.....
YA ALLAH pendengar setia ku.....penyimpan segala rahsia hidupku
kuatkan diri ini dengan kekuatan luar biasamu =)


selama 18 tahun aku hidup....dia banyak ajar aku erti kehidupan.....seburuk mana dia.....dia tetap terhebat dalam hatiku......pemergianmu aku teramat dalam rasa.....Allahuakbar.....ya Allah jaga kan dia untuk aku......diba doakan ayah dari sini ayah terhebat dalam hati diba ..... =')


_teguhnya aku berdiri adalah dengan izinmu ya Allah_

Comments

  1. tabahkan hati wahai adik..Allah sentiase bersama anda :)

    ReplyDelete
  2. afwan untuk ingat....insyaAllah selalu mencuba.....fi hifzillah =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts