tiada tajuk mampu dicipta buat penulisan ini....

biarkan hanya assalamualaikum....menjadi pembuka setiap penulisan yang dtangnya dari hati......
selawat dan salam YA RASULULLAH....kekasih allah yang agung untuk diri yang hina mencontohinya......

moga kalian yang melihat entry ini...sentiasa dalam lindungan dan hidayah YANG MAHA ESA YANG SATU INI....ALLAH....=')

sebutannya dimulut.....terukir dihati....seribu syukur YA ALLAH.....kerana menjawab setiap doaku dengan cara yang sungguh halus untuk difikir....alhamdulillah....ia sungguh hebat....YA ALLAH.....terlalu hebat....walaupun hanya 0.01 untuk mendekati impian ku...tpi aku yakin.....dirimu telah berikan yang terbaik untuk kali ini.......aku gandakan usaha untuk yang akan datang....disamping mengejar cinta mu =')


seutas kata taniah untuk kakakku atas kejayaan mu untuk sarjana muda mu........percaya....kamu yang terhebat.......biar ada sengketa anda kita.....bila semua aku simpan rapi di dalam hati ....

terkadang terasa hilang sebahagian diri.....
bagai ada sesuatu yang hilang di ruang hati.....
aku tidak pernah menyedari betapa penting nya dirinya....dalam kehidupan ini....
hati ini sentiasa sayu....apabila menyentuh dirinya.....
ALLAH....ALLAH....ALLAH....ALLAH.....




dalam beberapa hari lagi...genap sebulan lebih pemergian dirimu.....
sungguh cepat masa mencemburui kita ya....
emak selalu kata.....
ayah makin hari makin jauh tinggalkan kita....dan kita semakin dekat dengan kematian kita.....
sungguh kata - kata ibuku itu menyentuhnya.....
lalu termenung diri ini sejenak....
cukup ke amalan aku.....
layak ke aku jumpa pencipta ku di akhirat nnt.....
di syurga yang pasti....?


biar hanya Allah menjadi saksi.....kesedihan yang aku balut kemas di hati.....
terus berusaha hidup.....untuk mencari redha nya.....
aku selalu harap titipan dariku untuk dirinya......mencukupi.......







dia akan selalu aku rindu......
dia adalah salah satu perutusan Allah yang pernah menjadi org terpenting......bahkan hingga keharini.....
in sha Allah ingin menjenguknya esok hari......YA ALLAH permudahkan segalanya ya........moga cuaca mu mengizinkan kami untuk kesana.....=")



#hamba yang terlalu hina untuk berbicara cinta manusia sedang cintamu belum dikecapi =')

Comments

Popular Posts