langit yang selalu menangis







Assamualaikum buat sekalian yang membaca....
semoga selalu dalam lindungan Allah =)

kenapa pilih langit......
kenapa langit yang selalu menangis.....

langit disudut pandangan fikiran diri.....
terlalu luas.....terlalu agung....
biruny apabila dipandang menyenangkan hati.....
itu nikmat ....yang pencipta diri ini pinjamkan......

penciptaku........maaf
 kerana
 terlalu lama mengambil ruang waktu pinjamanmu....
untuk kembali bangkit seperti dahulu.....
setelah kehilangan,.......


aku tahu dirimu tidak akan mengambil dia.......jika aku tak mampu memikulny

kata org senyuman itu satu sedekah.....
tpi sedekah yang satu ini terlalu sukar aku beri....
maaf penciptaku.....

pemilik nyawa ku.....
terima kasih  masih pinjamkan kekuatan mu sampai hari ini.....
terima kasih beri peluang untuk diri mengingati sahabat yang rapat 
supaya menyayangi sebelum diri mereka rasa perasaan yang pernah aku rasa dahulu.....

langit apabila ia menangis.....
diri terasa langit sangat memahami betapa sedihny diri rasa....
ya Allah sungguh aku rasa dirimu terlalu memahami apa yang aku rasa.....

engkau hadirkan sahabat-sahabat....
yang membuka mataku untuk menghargai masa....
bersyukur.....erti usaha.....

sampai hari ini ....terima kasih penciptaku Allah =')

 

Comments

Post a Comment

Popular Posts