SUNGGUH BERTARUNG DENGAN RINDU MAMPU MEMBAWA GILA

Assalamualaikum pembuka ribuan bicara....
lamanya sepi betaut di jiwa....
lamanya senyuman aku cuba ukirkan buat tatapan manusia....
aku sendiri tidak menyangka.....
sudah setahun berlalu
bulan 10....empat hari selepas hari lahir aku.....
hari air mata mengalir dan tiada siapa mampu pujuk.....
hanya pencipta air mata yang mampu hentikan.....

*terbayang ketenangan yang selalu engkau pamerkan...
*bagaikan tiada keresahan......#AYAH
alhamdulillah saat pena tulisan ini dicatat....
aku masih terus berusaha untuk tersenyum dan ketawa.....
aku biarkan rasa diam tanpa bicara...
terkadang aku keluarkan jua....
dek penat menahan rasa....
ALHAMDULILLAH
sekarang selesai sudah semester ke-3...
menunggu berita keputusan akhir semester 3 ....


sungguh bertarung dengan rindu....
itu jika tidak dibendung mampu membawa gila.....
Ya Allah aku rindu bisikan motivasi dia......
sungguh rindu......
aku tidak tahu bagaimana mahu terus berlari......
tpi sehingga kini aku masih berlari....
sungguh begitu hebatNYA Ilahi =)


redha itu bicaranya mudah....
tpi melakukan...
Allah....


ayuh diri bangkitlah.. bersama bangkitnya semangat sebuah keluarga....
bangkitlah bersama harapan ibu =)

doaku semoga aku mampu memberi kegembiran buat dia yang bergelar ibu serta keluarga....



Comments

Post a Comment

Popular Posts